Meniu Principal

Achizitii

Obiectivele Generale

Obiectivele Specifice

Obiectivele Operationale

Autentificare

Utilizator:

Parola:


» Inregistrare
» Autentificare Grup Tinta

Sondaj

Care ar fi domeniul in care ati fi interesati sa urmati cursuri de formare profesionala?
















Clarificari anunt achizitie 86948

  Fri, 25 Jan 2013 09:23 |   Postat de: admin



Nr. Inregistrare 88/01.03.2012                                                                     Data publicării: 01.03.2012
 
Clarificare nr. 1 la Documentația pentru ofertanți pentru achizitia „Servicii de închiriere bază materială și autoturisme și furnizare de papetărie și materiale consumabile și dezvoltarea/adaptare pagini web” 
 
Societatea de Ajutorare ELEN, în calitate de beneficiar al proiectului “Cu toții avem dreptul la o pregătire adecvată”, achizitor al contractului ” Servicii de închiriere bază materială și autoturisme și furnizare de papetărie și materiale consumabile și dezvoltarea/adaptare pagini web ”, prin prezenta aducem anumite clarificări la Documentația pentru ofertanți . Astfel:

- Extras din Documentația pentru ofertanți - Punctul 4.6 Informații referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor/prestarea serviciilor/execuția lucrărilor :

4. 6   Informații referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor/prestarea serviciilor/execuția lucrărilor

Termenul de livrare: livrarea produselor se va face la sediul Achizitorului, pe baza comenzii emise de acesta, în termen de maxim 5 zile de la lansarea comenzii .
Dezvoltarea/adaptarea aplicației informatice se va realiza în termen de 90 de zile de la încheierea contractului.
Plata serviciilor se va face în termen de maxim maxim 12 luni de la data facturării (Acest termen se poate decala dacă există întârzieri în rambursarea cheltuielilor de către AM POSDRU).
Punerea la dispoziție a bazei materiale care se vor închiria (echipamente și vehicule) se va face în termen de maxim 20 zile de la semnarea contractului.

 
-           Extras din Documentația pentru ofertanți – Punctul 4.8 aliniatul Termenul de livrare :
Termenul de livrare
Livrarea produselor se va face la sediul Achizitorului, pe baza comenzii emise de acesta, în termen de maxim 5 zile de la lansarea comenzii.
Dezvoltarea/adaptarea aplicației informatice se va realiza în termen de 90 de zile de la încheierea contractului.
Plata serviciilor se va face în termen de maxim 12 luni de la data facturării (Acest termen se poate decala dacă există întârzieri în rambursarea cheltuielilor de către AM POSDRU).
Punerea la dispoziție a bazei materiale care se vor închiria (echipamente și vehicule) se va face în termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.
 

Varianta corectă conform Clarificării nr. 1 la Documentația pentru ofertanți Punctul 4.6 Informații referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor/prestarea serviciilor/execuția lucrărilor este următoarea :

4. 6   Informații referitoare la termenele pentru livrarea bunurilor/prestarea serviciilor/execuția lucrărilor

Termenul de livrare: livrarea produselor se va face la sediul Achizitorului, pe baza comenzii emise de acesta, în termen de maxim 5 zile de la lansarea comenzii .
Dezvoltarea/adaptarea aplicației informatice se va realiza în termen de 90 de zile de la încheierea contractului.
Plata serviciilor se va face în termen de maxim 45 de zile de la data facturării (Acest termen se poate decala dacă există întârzieri în rambursarea cheltuielilor de către AM POSDRU).
Punerea la dispoziție a bazei materiale care se vor închiria (echipamente și vehicule) se va face în termen de maxim 20 zile de la semnarea contractului.

 
Varianta corectă conform Clarificării nr. 1 la Documentația pentru ofertanți Punctul 4.8 aliniatul Termenul de livrare este următoarea :
 
Termenul de livrare
Livrarea produselor se va face la sediul Achizitorului, pe baza comenzii emise de acesta, în termen de maxim 5 zile de la lansarea comenzii.
Dezvoltarea/adaptarea aplicației informatice se va realiza în termen de 90 de zile de la încheierea contractului.
Plata serviciilor se va face în termen de maxim 45 de zile de la data facturării (Acest termen se poate decala dacă există întârzieri în rambursarea cheltuielilor de către AM POSDRU).
Punerea la dispoziție a bazei materiale care se vor închiria (echipamente și vehicule) se va face în termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.
 
Menționam faptul că această clarificare este publicată urmare a unei erori care a survenit în momentul redactării Documentației pentru ofertanți privind achiziția „Servicii de închiriere bază materială și autoturisme și furnizare de papetărie și materiale consumabile și dezvoltarea/adaptare pagini web”.  
 
Întocmit,
Sularia Patricia Alexandra – consilier juridic
 
Verificat,
Stanciu Cosmina Elena – responsabil financiar
 
Avizat,
Horvath Ana Cosmina Victoria – manager de proiect

Emil Gabriel BENGA – reprezentant legal, Prim-Vicepreședinte