Meniu Principal

Achizitii

Obiectivele Generale

Obiectivele Specifice

Obiectivele Operationale

Autentificare

Utilizator:

Parola:


» Inregistrare
» Autentificare Grup Tinta

Sondaj

Care ar fi domeniul in care ati fi interesati sa urmati cursuri de formare profesionala?
















Anunt Achizitie Proiect POSDRU ID 87917

  Fri, 25 Jan 2013 09:15 |   Postat de: admin



Nr. Inregistrare 81/01.03.2012                                                                   Data publicării: 01.03.2012
 
Clarificare nr. 1 la Anuntul pentru achizitia „Servicii de închiriere bază materială și autoturisme și furnizare de papetărie și materiale consumabile și dezvoltarea/adaptare pagini web”  - publicat în ziarul Anunțul Telefonic din data de 29.02.2012 și pe site-urile www.anuntul.ro și www.elen-romania.ro
 
Societatea de Ajutorare ELEN, în calitate de beneficiar al proiectului “Educație pentru viitor” ID Proiect 87917, achizitor al contractului ” Servicii de închiriere bază materială și autoturisme și furnizare de papetărie și materiale consumabile și dezvoltarea/adaptare pagini web ”, prin prezenta aducem anumite clarificari anunțului de achiziție publicat în ziarul Anunțul Telefonic și pe site-urile www.anuntul.ro și www.elen-romania.ro in data de 29.02.2012. Astfel:

Extras din anuntul publicat

”30213100-6 Computere portabile; 38652120-7     Videoproiectoare; 30232110-8 Imprimante laser; 48517000-5 Pachete software IT; 22612000-3 Tuș; 22800000-8 Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton, 22852000-7 Dosare; 30125110-5 Toner pentru imprimantele laser; 30192000-1 Accesorii de birou; 72000000-5; Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă
Se vor achizitiona: 17 de seturi de echipamente (1 set: 1 videoproiector, 1 laptop, 1 multifunctional); 2 închiriere vehicule; 1 dezvoltare/ adaptare pagină web; 12 alte material consumabile; 200 materii prime si material pentru cursuri; 12 papetărie.”
 

Varianta corectă conform clarificării nr. 1

”30213100-6 Computere portabile ; 38652120-7 Videoproiectoare ; 30232110-8 Imprimante laser ; 48517000-5 Pachete software IT; 22612000-3 Tuș; 22800000-8 Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton; 22852000-7 Dosare; 30125110-5 Toner pentru imprimantele laser; 30192000-1 Accesorii de birou; 72000000-5 Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă; 60170000-0 – Închiriere de vehicule de persoane cu șofer; 35113400-3- Îmbrăcăminte de protecţie şi de securitate; 33760000-5 - Hârtie igienică, batiste, şervete din hârtie pentru mâini şi şervete de masă; 18424300-0 - Mănuşi de unică folosinţă.
Se vor achizitiona:
-           Servicii de inchiriere : 2 autovehicule pe o perioada de 9 luni ;
-           Servicii de inchiriere : 3 video/retroproiectoare, 13 laptop-uri, 1 multifunctional A3 pe o perioada de 9 luni ;
-           Servicii de dezvoltare/adaptare pagini web : construcție pagină web de prezentare a proiectului ;
-           Furnizare papetarie : 90 bucati bibliorafturi, 460 bucati dosare cu sina si gauri, 20 cutii capse, 100 bucati pixuri, 10 bucati fluid corector, 90 topuri hartie copiator A4, 5 topuri hartie copiator A3, 15 seturi (a cate 100 bucati) folii plastic), 1 perforator hartie, 1 capsator, 1 calculator de birou;
-           Materiale necesare desfasurarii cursurilor practice : (halate de lucru – 200 buc, mănuși de protectie de unică folosință – 1000 buc, servețele umede – 200 buc, hartie igienica – 200 buc, servete din hârtie pentru mâini – 200 buc, șervete de masă – 200 buc)”.
Menționam faptul că această clarificare este publicată urmare a unei erori care a survenit în momentul transmiterii spre publicare a anuntului privind achiziția „Servicii de închiriere bază materială și autoturisme și furnizare de papetărie și materiale consumabile și dezvoltarea/adaptare pagini web”.  
 
Intocmit,
Bica Anda Claudia – consilier juridic
 
Verificat,
Stanciu Cosmina Elena – responsabil financiar
 
Avizat,
Covaciu Cosmin Adrian – manager de proiect
Emil Gabriel BENGA – reprezentant legal, Prim-Vicepreședinte